Wednesday, May 15, 2019

Promo Pack untuk New Joiner!

Assalamualaikum dan hi semua! harini nak update pasal promo pack yang uools boleh grab kalau join Mary Kay ye. Promo pack ni memang khas special untuk yang baru join SAHAJA. Best giler promo pack ni sebab dah laa special price dapat! =D.

Sebelum ni Ad ada share pasal macam mana nak register join Mary Kay kan..kalau ada yang terlepas boleh click link ni: MACAM MANA NAK REGISTER MARY KAY


Ada yang tanya kalau nak join Mary Kay ni memang kena menjual ke? sebaiknya boleh cuba menjual sebab uools akan dapat keuntungan setinggi 40% taw. Minimum keuntungan yang boleh dapat adalah 30%. Banyak kan? =D Tapi ada jugak yang join Mary Kay sebab nak jadi user je (Ad laa tu memula dulu.haha). 

Mengikut pengalaman, orang yang join Mary Kay sebagai user akan gunakan keistimewaan ID sendiri  untuk submit order bila mana produk Mary Kay yang diorang pakai dah habis. Kadang-kadang 6bulan sekali baru submit order. Tapi oklaa kan sebab produk Mary Kay pakai lama..beli nanti pun dapat harga MURAH. hihi

KEUNTUNGAN DI MARY KAY

Keuntungan di Mary Kay bergantung kepada nilai point order yang kita beli di website. Min order untuk aktifkan ID adalah 150point sahaja. 
  • 150 - 349points = 30%
  • 350 - 499points = 35%
  • 500points ke atas = 40%
Tetapi jika uools submit 200points akan dapat HADIAH FREE TIMEWISE SOFTENER RM93 dan boleh redeem RM50 CASH VOUCHER!! kenapa perlu kurang kalau ada lebih extra yang Mary Kay bagi kan...hihi okay jom kita tengok apa pack promo yang special sangat ni....

RM50 CASH VOUCHER

wah...dulu time Ad join takdek pon voucher ni. Sekarang macam-macam Mary Kay bagi untuk yang nak join Mary Kay..untungnya laa hai..hehe Voucher ni hanya valid redeem di bulan pertama uools join je taw...min order mesti 200points...lepas tu dapat terus HADIAH FREE TIMEWISE SOFTENER RM93. Untung betul laa sapa yang dapat free ni.hehe

EXTRA RM65 VOUCHER

Paling best sebab uools boleh dapat extra RM65 Voucher untuk tebus selepas join Mary Kay taw. So total voucher yang uool boleh redeem adalah RM115 (RM50 Cash Voucher + RM65 Extra Voucher untuk Online ESRS RM50 dan Mobile order RM15!)

10% OFF FOR SKIN CARE SET



2) Timewise 3D Skincare





WOW!! WOW!! WOW!! Ni memang sangat untung taw sapa yang grab!!! kalau uools grab skincare set ni, ada extra 10% OFF taw!! 

Contoh: Aina baru join May 2019 dan nak submit 200point. So diskaun yang layak untuk Aina adalah 30%.  Kalau dia grab promo pack untuk skincare ni boleh jadi harga ni:
  • BOTANICAL EFFECT SKINCARE PROMO
    • Price RM266 - 30% discount = RM186.20 sahaja!! (Normal Price: RM296)
  • TIMEWISE 3D SKINCARE
    • Price RM474 - 30% discount = RM331.80 sahaja!! (Normal Price: RM528)
  • TIMEWISE REPAIR SKINCARE
    • Price RM496 - 30% discount = RM347.20 sahaja!! (Normal Price: RM552)
Untungkan siapa yang join Mary Kay sekarang? promo ni sangatlaa syok. Maksudnya kalau uools submit 200point, boleh dapat sehingga 40% terus dari harga asal! syok kan???! hehe.lagi syok bila submit order 500point ke atas, boleh dapat  diskaun sehingga 50% diskaun! hehe...

10% OFF FOR SKINVIGORATE CLEANSING BRUSH


Berus muka ni kalau sesiapa yang join tak grab time ni sangat rugi sebab bila pakai berus ni sangat puas bila cuci muka. kalau lepas makeup nak cuci muka pon rasa syok jee..skin licin dan lembut je. Berus tak merosakkan kulit. sangat lembut taw. Boleh click link ni untuk taw KEISTIMEWAAN SKINVIGORATE CLEANSING BRUSH. Harga untuk promo ni pun ada extra 10% diskaun taw!

Contoh: Aina baru join May 2019 dan nak submit 200point. So diskaun yang layak untuk Aina adalah 30%.  Kalau dia grab SKINVIGORATE BRUSH boleh jadi harga ni:
  • Price RM170 - 30% discount = RM119 sahaja!! (Normal Price: RM189)

MORE 50% OFF FOR COLOR SET


Ada yang suka makeup?? ni set untuk uoolssss..mesti suka! Harga normal set ni adalah RM1065 taw tapi Mary Kay kasik lebih 50% discount jadi RM472 sahaja!!!! Syok kan!! 

Color set ni kalau orang yang tak suka makeup sangat pon boleh grab sebab mana-mana yang uools rasa tak pakai boleh jual dekat orang. or boleh jugak pakai bila uools nak pergi event apa-apa nanti..hehe 

Color set ni memang sangat berbaloi sebab makeup Mary Kay tidak merosakkan kulit uools. tidak menutup pori dan sangat selamat bila guna. Time ni laa boleh grab dengan harga gila ni kan! =D ohh..harga ni NETT PRICE yee..tidak boleh tolak lagi dengan mana-mana diskaun yang korang dapat. Memang RM472 tu harga dah tolak lebih 50% diskaun. Cuma boleh tolak dengan nilai voucher yang korang dapat sahaja.

SKIN ANALYZER ADA 50 POINTS!


Untuk sesiapa yang tak tahu, Skin Analyzer ni hanya Beauty Consultant Mary Kay sahaja boleh beli taw dan tak ada sebarang point pun. Tapi kalau uolls join Mary Kay, Skin Analyzer ni ada 50points untuk uools!! syok kan?! =D Point tu boleh laa uolls grab untuk bantu cukupkan order uolls....

Yang suka menjual, memang disarankan beli Skin Analyzer ni sebab boleh terus guna untuk scan wajah kawan-kawan or sedara-mara yang terdekat bila dapat ni. Bila ada skin analyzer ni senang sangat nak buat sale! Insyallah =).

lagi satu Skin Analyzer ni harga dia pon memang NETT PRICE...tak boleh deduct dengan mana-mana diskaun yang valid korang dapat. Special dapat 50point dan hanya boleh tolak dengan nilai voucher yang korang dapat sahaja.

BERAPA LAMA PROMO NI BOLEH GRAB?

2+1...Maksudnya jika anda join May 2019, anda berpeluang sambung grab promo ni sampai June 2019 sahaja. Jika uools ada rezeki lebih boleh grab semuanya. Jika tidak, boleh grab mana yang boleh. Di sarankan grab dibulan pertama uools join taw sebab CASH VOUCHER RM50 untuk boleh redeem di bulan pertama uools join sahaja ye..dont miss it! =D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Haaa syok tak tengok promo pack ni???? lagi syok sebab REGISTER  hanya RM70 je sekarang..murah kan..hehe


☎ Adrina 019-9673391.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hosted Desktop